קניית לייקים באינסטגרם איך זה עובד ב – 2022

בשנים האחרונות הפכה אינסטגרם לאחת מהרשתות החברתיות הפופולריות בישראל ונראה שמדובר במגמה שלא ממש הולכת לדעוך בקרוב, אפילו לאור התחרות של שחקניות ותיקות בזירה כמו פייסבוק או השחקנית החדשה והמבטיחה טיקטוק. 

המסרים המהירים, האפשרות ליצירת פוסטים אסתטיים, הסטורי שפתח עוד אפיק חדשני לפרסום והעובדה שהסלבים והמשפיענים הכי גדולים בארץ ובעולם תמיד שם – כל אלו הופכים את הפלטפורמה הזו לפופולרית ביותר ובגלל זה, זה לא ממש מפליא שאנשים ועסקים כאחד שרוצים לקדם את המסרים שלהם ולהגיע לקהלים רלוונטים שואפים לעשות זאת דווקא דרך האינסטגרם. 

אז איך עושים את זה? ובכן, צריך תמיד להקפיד על קידום אורגני ויצירת מסרים מתאימים, אפשר ורצוי ללכת גם על קידום ממומן של פוסטים בפיד ובסטורי ויש גם אפשרות מעולה של קניית עוקבים באינסטגרם. עם זאת, אנחנו רוצים לדבר אתכם עכשיו על עוד אופציה מעולה שיכולה לתת דחיפה משמעותית לפרופיל והיא קניית לייקים באינסטגרם. בואו ננסה להבין בדיוק איך זה עובד. 

היתרונות של קניית לייקים באינסטגרם

אז מה המשמעות של לייקים באינסטגרם בעצם? סך הכל מספר של מחוות שמקבלים על פוסטים שאנחנו מעלים לפיד, נכון?

ממש לא נכון, וחשוב להבין עד כמה המספר הזה הוא משמעותי. תחשבו על עצמכם בתור גולשים שעוברים על הפיד ונתקלים בפוסט עם מאות ואלפי לייקים. כנראה שאתם תעצרו ותרצו להתעמק ולהבין בדיוק על מה מדובר, וזה ממש לא משנה אם התוכן הוא איכותי או רלוונטי לכם. לעומת זאת, כשאתם עוברים על פוסטים עם מספר לייקים בודד או או בלי לייקים בכלל, סביר להניח שבכלל לא תעצרו ויכול מאד להיות שאתם מפספסים תוכן חשוב ומעניין. 

זה בדיוק מה שקורה עם הפוסטים החשובים שלכם שלא מקבלים מספיק לייקים וכתוצאה מכך ייתפסו על ידי הגולשים כתוכן לא חשוב ולא מעניין. 

במובן הזה קניית לייקים היא דרך טובה ובטוחה לסמן את התכנים שלכם כתכנים איכותיים, וזה עוד לא הכל. 

חשוב לזכור תמיד שפוסט עם הרבה לייקים באינסטגרם יסומן על ידי האלגוריתם של הפלטפורמה כפוסט איכותי וכך הוא ייחשף בצורה אורגנית להרבה יותר משתמשים וכל מה שנשאר לכם זה לקטוף את הפירות של הפרסום.

תהליך רכישת לייקים באינסטגרם – איך זה עובד?

התהליך של קניית לייקים אוטומטים הוא פשוט ונוח. אתם בוחרים פוסט שחשוב לכם לקדם, מזינים אותו במערכת שלנו ובוחרים את מספר הלייקים שתרצו בשבילו כשהתשלום הוא כמובן בהתאם. מכאן, הלייקים פשוט יתחילו להתווסף באופן אוטומטי וטבעי לפוסט תוך זמן קצר.

לייקים איכותיים מקומיים בלבד, תהליך רכישה בטוח ומשתלם

זה לא משנה אם תזמינו מאיתנו שירות של רובוט לאינסטגרם, קניית עוקבים או קניית לייקים במקרה הזה, אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים במאה אחוז שתקבלו לייקים איכותיים ממשתמשים ישראלים בלבד, וזה משהו שבאף מקום אחר לא יבטיחו לכם. בנוסף אתם יכולים להיות רגועים במאה אחוז שתהליך הרכישה הוא מוגן ומאובטח ושהפרופיל שלכם אינו בסכנה באף שלב. לבסוף, שווה לכם בהחלט לבדוק מחירים ולגלות שאנחנו מציעים את המחיר האטרקטיבי וההוגן ביותר בשוק, ככה שחיסכון משמעותי זה לגמרי משהו שאתם יכולים לצפות לו. 

עדיין לא בטוחים? תרגישו חופשי להתייעץ איתנו

 

אנחנו גאים לספק ללקוחות שירות יעיל ומקצועי של קידום באינסטגרם ונשמח לעזור בין היתר גם עם ניהול דפים/סושיאל מקיף. תרגישו חופשי ליצור איתנו קשר ולהתייעץ ונשמח לענות לכם על שאלה!

רוצים לדבר איתנו?

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן